Totem

You Are Viewing

Marketing multichannel

Viitorul este aici. Clienţii sunt pregătiţi, noile tehnologii şi soluţiile digitale fac deja parte din viaţa lor de zi cu zi. Astăzi medicii și pacienții sunt rapid conectați la informația de ultimă oră prin canalele digitale disponibile. Impactul noilor tehnologii este imens, modificând dramatic comportamentul fiecăruia dintre noi.

Pentru a ramâne competitive, companiile farmaceutice trebuie să modifice modul în care acţionează şi să facă trecerea de la tradiție la inovație. Foţa de vânzări rămâne în continuare cea mai directă conexiune cu profesioniştii din sănătate, fiind în acelaşi timp modalitatea preferată de interacţiune a acestora. Dar nevoile clienţilor au devenit între timp mai complexe, iar obiceiurile de informare, mai diversificate. De aceea, abordarea integrată a comunicării de brand este esenţială, aceasta  asigurând satisfacţia clienţilor, indiferent de canalul de comunicare utilizat.

Multichannel este un concept de promovare, bazat pe integrarea diverselor canale şi nu pe simpla existenţă concomitentă a acestora. Acesta reprezintă soluţia corectă pentru securizarea avantajului competitiv şi asigurarea creşterii într-o piaţă farmaceutică în continuă schimbare.

Lucrăm împreună pentru dezvoltarea unei abordări multichannel care să permită optimizarea modelelor de afaceri la nivel de brand, atât pentru strategia existentă cât şi pentru noi oportunităţi, în toate etapele din ciclul de viaţă al produselor.

Totem a fost prima companie care a implementat cu succes marketingul multi-channel în piaţa farmaceutică locală. Obiectivul nostru este crearea unei experienţe integrate la nivel de client prin serviciile oferite:

  • Telemarketing
  • Digital (evenimente online, video on demand, campanii de emailing, e-detailing, aplicații web, platforme web etc.)
  • Reprezentanţi customer service
  • Echipe de reprezentanţi medicali externalizate

Avem peste 5 ani de experienţă de succes în marketingul multichannel, implementând peste 120 de campanii pentru companii de top din piaţa farmaceutică locală şi acoperind peste 20,000 profesionişti din sănătate.

Excelenţa în execuţie constituie un factor de succes. Punctele noastre tari includ:

  • Echipa – profesionişti experimentaţi, orientaţi către client, flexibili şi adaptabili la nevoile specifice ale acestora.
  • Structura – facilităţi logistice moderne, infrastructura IT integrată, producţie de materiale promoţionale inovative.
  • Capabilităţile – avem disponibile intern toate capabilităţile necesare pentru implementarea cu success a proiectelor multichannel (SFE – eficienţa forţei de vânzari, marketing, comunicare, IT etc.).